EL CLUB

Qui Som?

L’Handbol Poblenou som un club esportiu del barri i pel barri. Una entitat sense ànim de lucre, completament amateur i gestionada pels jugadors, les jugadores i les famílies. Vam néixer el 1999 i durant tots aquests anys hem format desenes de nens i nenes que han consolidat el nostre Club.

Foto del club Handbol Poblenou

Equips

Jugadores i jugadors

Entrenadors

Delegats i delegades

Què fem?

Fem handbol, entenent l’esport com a eina imprescindible per a l’adquisició de valors socials, culturals i humans. Ensenyem als nostres jugadors i jugadores a treballar en equip, amb la complicitat de grup, aprenent els uns dels altres i tot plegat en un entorn saludable que ens ajudi a créixer a tots, infants i adults.

Els nostres valors

L’Handbol Poblenou s’identifica amb la cultura i els idearis dels moviments del barri. Som una entitat esportiva reconeguda en el nostre entorn i any rere any treballem per augmentar la massa social que mou el nostre Club. Som un Club que volem continuar una dinàmica de treball positiva teixint complicitats i pertinença al barri i consolidar-nos com a entitat que treballa més enllà de l’esport. Creiem en la igualtat entre persones i fem servir els valors de l’esport per contribuir al nostre barri i les seves lluites.

Handbol Poblenou Que fem
La nostra historia

La nostra història

Fundat l’any 1999, l’Handbol Poblenou neix després que l’Adrianenc, un dels clubs més importants de l’handbol català, va signar un conveni amb el Futbol Club Barcelona. Com a conseqüència d’aquest acord, una fornada de joves jugadors, tots ells al voltant dels 16 anys, es van trobar sense equip. Malgrat existeix l’opció de separar-se i/o buscar equips on poder jugar junts, s'opta per seguir amb l’esperit d’aquell equip que, a banda, eren amics del barri. Fruit d’aquell ferm convenciment, neix una idea encara més ambiciosa: la creació d’un club d’handbol al barri del Poblenou. Aquest projecte carregat d’il·lusió pretén, d’una banda, que cap jugador d’handbol es quedi sense jugar per motius esportius i, per l’altra, utilitzar l’esport com a vehicle d’integració i participació de la vida social del barri de Poblenou. Des del precís instant en què va néixer el Club, la primera Junta Directiva partia de la premissa que el projecte tingués continuïtat i fos de qualitat. Amb aquesta mateixa filosofia es treballa a dia d’avui, amb la voluntat que el club pugui seguir creixent i fomentant el que ja és, més enllà d’un grup que estimen l’handbol, un Club que té ganes de ser referència a nivell de ciutat, autonòmic i estatal. Amb aquest objectiu i voluntat, sabem doncs, que per seguir creixent tothom hi és benvingut.

SÈNIOR A, NACIONAL ESTATAL
L’any 2019, el Sènior A, el primer equip del Club, va assolir un ascens històric a Primera Nacional, el que va suposar un fet sense precedents en els 20 anys d'història del club.

PRIMER EQUIP FEMENÍ
Fruit de molt esforç i treball, l'any 2020 es crea el primer equip femení del Club. En la categoria d’Aleví, participa en la competició escolar, CEEB i al Campionat de Catalunya, en categoria Expert Nivell 1, de la Federació Catalana d'Handbol.